.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موسسه مالی و اعتباری مهر در فهرست 100 شرکت برتر
فهرست 100 شرکت برتر ایران (IMI-100) همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی در قالب یک پروژه علمي‌با مشارکت کلیه شرکت‌های صنعتی، خدماتی، و بانک‌ها و موسسات مالی کشور تهیه و اعلام مي‌شود، این فهرست با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای ...
موسسه مالی و اعتباری مهر در فهرست 100 شرکت برتر



گروه بازار پول- فهرست 100 شرکت برتر ایران (IMI-100) همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی در قالب یک پروژه علمي‌با مشارکت کلیه شرکت‌های صنعتی، خدماتی، و بانک‌ها و موسسات مالی کشور تهیه و اعلام مي‌شود، این فهرست با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور را ارائه مي‌دهد و به مدیران و سیاست‌گذاران یاری مي‌رساند تا شناخت دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور را بیابند.

به گزارش روابط‌عمومي موسسه مالي و اعتباري مهر در فهرست سال 1386 که به تازگی (30 بهمن ماه) اعلام شده است سازمان توسعه و نوسازی صنایع، شرکت ایران خودرو و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صدر جدول را همانند سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند، اما تازه واردهای فهرست نیز حضور جدی و قابل توجهی دارند. ازجمله در گروه بانک‌ها و موسسات مالی، موسسه مالی و اعتباری مهر با 32 رتبه صعود، خود را به بانک‌های پیشرو چون بانک ملی (با رتبه 5)، بانک صادرات (با رتبه 8 ) و بانک پارسیان (با رتبه 9 ) نزديک‌تر کرده است.
لازم به ذکر است که موسسه مالی و اعتباری مهر در دو سال گذشته با 46درصد رشد و در مجموع با 80 پله صعود در این فهرست، «رتبه نخست رشد» را در میان کلیه موسسات مالی و اعتباری و «رتبه دوم رشد» را در میان بانک‌های دولتی و خصوصی پس از بانک پاسارگاد به خود اختصاص داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.